srijeda, 23. rujna 2009.

Moja mala šarenkapa

Ljuta sam na one koji dizajniraju ili barem predlazu boje za dizajn odjece za djecake.
To su uvijek neke nijanse sive,tamno plave,smedje...ali ja zelim da i moj djecak nosi narandzastu i crvenu i sve ostale boje.
Tako sam odlucila da mu za pocetak napravim jednu kapu,onako po svom ukusu.
Nisam nikakav patern koristila,za razliku od papucica,nego sam nakon svaka dva reda sto isheklam probavala kapicu na mom modelu,kojeg sam morala na samom kraju podmicivati bombonicama jer mu je dodiajala ta "igra".


Na kraju smo oboje bili zadovoljni :)

4 komentara:

  1. Hm! Sigurna sam da sam danas ostavila komentar na tvoj post, a sad ga nema?!
    Evo ponovo da kazem da je kapa super, a i da cesto moje djecake oblacim u narandjasto... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepa kapica...
    ja sam za sve boje, moja curica ima dosta plavih stvari i jako lijepo joj stoji s njenim plavim okicama ;)
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepa je kapa, treba se pripremati sada za ove hladnije dane....super je ovako u više boja, nekako je veselija nego da je jednobojna....

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam!
    Najgore od svega je sto nisam radila po shemi i sad je tesko ponoviti nesto ovakvo za moje prijatelje koji su narucili.

    OdgovoriIzbriši